• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Adana

Valilikler

T.C. ALADAĞ KAYMAKAMLIĞI
T.C. ALADAĞ KAYMAKAMLIĞI
T.C. ALADAĞ KAYMAKAMLIĞI
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe
  • ALADAĞ
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Etik Komisyonu
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
19
Ocak2021
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
  • ALADAĞ
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Orman İşletme Şefliği
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
      • İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
      • Devlet Hastanesi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Etik Komisyonu
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM

Hizmet Standartlarımız

T.C.

ALADAĞ KAYMAKAMLIĞI

YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

         KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU   

SIRA

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ

NO:

(En geç süre)

1.

3091 SAYILI TAŞINMAZ MAL ZİLYETLİĞİNE YAPILAN TECAVÜZLERİN VALİLİK VE KAYMAKAMLIKLARCA ÖNLENMESİ

1-Matbu dilekçe,

15 Gün

2-Kira kontratı, (varsa)

3-Tapu belgesi vs. (varsa)

2.

4483 SAYILI MEMURLAR VE DİĞER KAMU GÖREVLİLERİNİN YARGILANMASI HAKKINDA BAŞVURU

1-Şikayet Dilekçesi

30 + 15 Gün

(Dilekçede bulunması gereken hususlar: Şikayetçinin adı, soyadı, adresi ve telefon numarası, şikayet edilen memurun adı, soyadı, çalıştığı kurum)

3.

4341 SAYILI MUHTAÇ ERBAŞ VE ER AİLELERİNİN ÜCRETSİZ TEDAVİLERİNİN SAĞLANMASI HK.

1-Başvuru formu (muhtar onaylı),

 

 

 

 

 

 

 

15 Gün

(MUHTAÇLIK KARARI)

2-Askerlik Şubesi Başkanlığından, asker olduğuna dair belge,

 

3-Nüfus cüzdanı fotokopisi.

4.

5434 SAYILI EMEKLİ SANDIĞI KANUNU GEREĞİNCE

1-Matbu Dilekçe,

15 Gün

(MUHTAÇLIK KARARI)

2-Mal Bildirim Formu (2 Adet),

 

3-Nüfus Cüzdanı Fotokopisi,

 

4-Öğrenci ise öğrenci olduğuna dair belge, çalışıyor ise bordro,

 

5-Sağlık Kurulu Raporu (%40 ve üzeri)

5.

5510 SAYILI SOSYAL SİGORTALAR VE GENEL SAĞLIK SİGORTASI KANUNU GEREĞİNCE (MUHTAÇLIK KARARI)

1-Matbu dilekçe,

15 Gün

2-Mal Bildirim Formu, (2 adet)

3-Nüfus cüzdanı fotokopisi,

4-Öğrenci ise öğrenci olduğuna dair belge, çalışıyor ise bordro,

5-Sağlık kurulu raporu (%40 ve üzeri),

6.

YURT DIŞI BAKIM BELGESİ TASDİKİ

Yurt Dışı Bakım Belgesi formu

10 Dakika

(Bilgisayar veya daktilo ile doldurulmuş muhtar onaylı)

7.

APOSTİLLE TASDİK İŞLEMİ

Vatandaşlarca Lahey Sözleşmesine taraf Ülkelere gönderilecek olan resmi belgeler (İdari nitelikteki belgelerin tasdikinde İlçede bulunan Kamu Kurum ve Kuruluşlarından alınan resmi belgeler ve noter tasdikli belgelerin imza tasdik işlemi vs.)

10 Dakika

8.

634 SAYILI KAT MÜLKİYETİ KANUNUNA 2814 SAYILI KANUNLA EKLENEN EK-2 MADDE GEREĞİNCE; GÖREVLERİ NEDENİYLE TAHSİS EDİLEN ORTAK KULLANIM ALANINDAN (DIŞARIDAN ATANAN YÖNETİCİ, APARTMAN GÖREVLİSİ, KAPICI, BEKÇİ) TAHLİYE İŞLEMİ

1- Dilekçe

7 Gün

2- Başvuruda bulunan Yönetici ise Yönetici olduğuna dair karar örneği, kat maliki ise tapu kayıt örneği,

3- Tahliyesi istenilen kimsenin işine son verildiğine yöneticiye/ yönetim kuruluna yetki verildiğine dair kat malikleri kurulu kararı,

4- İş akdinin sona ermesine bağlı olarak görevi nedeniyle tahsis olunan dairenin boşaltılmasına dair ilgiliye gönderilen ihtarname,

5- İşine son verilen kimsenin çalıştığı süreye ait aylık alacakları varsa ihbar ve kıdem tazminatlarının karşılandığına veya güvence altına alındığına dair belge örneği.

9.

2886 SAYILI DEVLET İHALE KANUNUN 75. MADDESİ GEREĞİNCE TAHKİKAT

1- İlgili kurumun talep yazısı

15 Gün

(ECRİMİSİL VE TAHLİYE)

2- Boşaltılması istenilen yer için yapılan tebligat,

 

3- Kira sözleşmesi ve diğer her türlü bilgi ve belgeler.

10.

DERNEK LOKALİ İZİN BELGESİ VERİLMESİ

Dilekçe ekine aşağıda belirtilen belgeler eklenir:

1 gün

1- Yönetim kurulu kararının fotokopisi,

2- Tapu senedi örneği, kiralık ise kira kontratının örneği,

3- Ana gayrimenkulün tapu kayıtlarında mesken olarak görünen yerler için kat maliklerinin oy birliği ile aldıkları kararın örneği, mesken ve işyerinin birlikte yer aldığı binalarda mesken sahiplerinin tamamının onayı ve işyeri sahiplerinin oy çokluğu ile aldıkları kararın örneği, iş hanlarında ise yönetim kurulu kararı örneği,

4- Yapı kullanma (iskan) izin belgesi, bu belgenin bulunmadığı durumlarda ise ilgili belediyeden alınacak söz konusu yerin lokal olarak kullanılmasında sakınca olmadığına dair belge; bu alanlar dışındaki lokaller için Bayındırlık ve İskan Müdürlüklerinden alınacak lokal olarak kullanılmasında sakınca olmadığına dair belge

11.

5651 SAYILI KANUN GEREĞİNCE

Başvuru Belgeleri:

15 Gün

TİCARİ AMAÇLA İNTERNET TOPLU KULLANIM SAĞLAYICI İZİN BELGESİ VERİLMESİ

1- Matbu dilekçe

2- İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatının aslı ya da belediyeden onaylı bir örneği

3- Vergi levhası fotokopisi

4- Ruhsat sahibinin / Sorumlu Müdürün nüfus cüzdan fotokopisi,

5- Telekomünikasyon Kurumundan alınan sabit IP sözleşmesi,

6- TİB onaylı filtre programı lisans belgesi fotokopisi

12.

İNTERNETTEN E-POSTA YOLUYLA YAPILAN BAŞVURULAR

İnternet aracılığı ile e-mail yoluyla yapılan başvurular ve Bakanlığın internet sitesinden ilgisi nedeni ile kurulumuza yönlendirilen ve diğer e- mailler

30 Gün

13.

VATANDAŞLARDAN ELDEN VEYA POSTA İLE GELEN DİLEKÇELER

1- Dilekçe

30 gün

Kaymakam ya da Yazı işleri Müdürü tarafından havale edilmiş dilekçeler,

Not : Adı soyadı, tarih, adres ve imza olmayan dilekçeler işleme alınmaz.

14.

EVRAK VE DİLEKÇE HAVALE İŞLEMİ

Elden veya posta yolu ile gelen resmi evrak ve dilekçeler ilgili kuruma havale edilir.

İvedilikle

15.

İNSAN HAKLARI İHLALLERİ BAŞVURUSU

1- Başvuru Formu

30 Gün

16.

4982 SAYILI BİLGİ EDİNME HAKKI KANUNU GEREĞİNCE YAPILAN MÜRACAATLAR

1- Bilgi edinme başvuru formu a)Gerçek kişiler için, b)Tüzel kişiler için

15 İş günü

(Bilginin başka kurumdan temin edilmesi durumunda süre 30 iş günüdür.)

17.

DÜĞÜN, EĞLENCE VE AV TÜFEĞİ RUHSATI DİLEKÇELERİ

Başvuru dilekçesi

5 Dakika

(Talep edilen konuya ait dilekçe ilgili kuruma havale edilir.)

18.

DİSİPLİN CEZASINA İTİRAZ İŞLEMLERİ

1-İtiraz dilekçesi (7 gün içinde)

30 Gün

2-Disiplin cezası kararı

3-Disiplin cezası kararı tebliğ-tebellüğ belgesi

19.

KÖY SINIRLARI İLE İLGİLİ İŞLEMLER

1-Başvuru dilekçesi

15 Gün

2-Köylerde ihtiyar heyeti kararı ve krokisi

20.

MUHTAR İZİN BAŞVURUSU

1- izin talep dilekçesi (İmzalı, mühürlü)

15 Dakika

(İzine ayrılan muhtara 1. azanın vekâlet etmesi asıldır.)

21.

MUHTAR İMZA

Muhtarın imza ve mührünü taşıyan belge,

10 Dakika

SİRKÜLERİ TASDİKİ

22.

MUHTARLIK BELGESİ

Talep ve 1 adet fotoğraf

10 Dakika

23.

YIPRANMIŞ, KAYBOLMUŞ VEYA ÇALINMIŞ MÜHÜR MÜRACAATI

1-Muhtarlık mührünün yıprandığı, kaybolduğu veya çalındığına dair dilekçe.

1 Ay

2-Çalındı ise kolluk kuvvetlerince hazırlanmış tutanak.

3-Mühür bedeli dekontu ve eski berat

24.

BİMER BAŞVURULARI

1- Başvuru dilekçesi

15 Gün

2- İnternet üzerinden yapılan Bimer başvuruları

25.

KAMU GÖREVLİLERİ ETİK DAVRANIŞ İLKELERİ BAŞVURUSU

Dilekçe

15 Gün

26.

OMBUDSMANLIK BAŞVURUSU

1- Başvuru Formu

3

2- Konu ile ilgili belgeler

İş günü

(İdarenin her türlü eylem ve işlemleri ile tutum ve davranışlarına karşı, yapılan başvurular)

 

27.

ADLİ SİCİL BELGESİ

1- Dilekçe matbu

10 Dakika

(Sabıka Kaydı)

2- Nüfus Cüzdanı aslı

28.

TÜKETİCİ SORUNLARI BAŞVURUSU

1- Matbu Başvuru Dilekçesi

3

(ALADAĞ

2- Fatura,

Ay içinde

MALMÜDÜRLÜĞÜNCE YÜRÜTÜLMEKTEDİR)

3- Satış Fişi

 

 

4- Garanti Belgesi veya Sözleşme

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvurunun eksiksiz belge ile yapıldığı hallerde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri : 

İkinci Müracaat Yeri :
 

 

 

İsim : Ayşe NACAR

 

İsim : Abdullah DEMİRDAĞ
 
Unvan : Kaymakam

 

Unvan : Yazı İşleri Müdürü

 

 


 

 

Adres: Aladağ Kaymakamlığı

 

 

Adres: Aladağ Kaymakamlığı

Tel : 0 322 591 20 07 
 
Faks : 0 322 591 21 05 

 
 
Tel : 0 322 591 20 07 
 
Faks : 0 322 591 21 05 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Adana Valiliği
Mansurlu Mah. İnönü Cad.Hükümet Konağı Kat:2 Aladağ/ADANA
0 (322) 591 20 07-21 05