• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Adana

Valilikler

T.C. ALADAĞ KAYMAKAMLIĞI
T.C. ALADAĞ KAYMAKAMLIĞI
T.C. ALADAĞ KAYMAKAMLIĞI
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe
  • ALADAĞ
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Etik Komisyonu
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
19
Ocak2021
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
  • ALADAĞ
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Orman İşletme Şefliği
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
      • İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
      • Devlet Hastanesi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Etik Komisyonu
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM

İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü

 
 
Ali SERTKALAYCI
İlçe Yazı İşleri Müdürü
Doğum Yeri              : Adana
Doğum Yılı                : 1984
Eğitim Durumu        : Avrupa Birliği Ekonomisi (Yüksek Lisans)
E-Mail adresi            : ali.sertkalayci@icisleri.gov.tr
Valilik ve Kaymakamlık Bürolarının kuruluşu, bu bürolarda görevli personelin statüsü, görev, yetki ve sorumlulukları; 5442 sayılı İl İdaresi Kanunu ile 3152 sayılı İçişleri Bakanlığı Teşkilat ve Görevleri Hakkında Kanunun ilgili hükümlerine dayanılarak hazırlanan “Valilik ve Kaymakamlık Büroları Kuruluş Görev ve Çalışma Yönetmeliği”  ile belirlenmiştir.
Yazı İşleri Müdürlüğü, İlçe Mülki İdare bölümü içinde hizmet gören ve “Kaymakam’a doğrudan bağlı” olarak çalışan merkezi idarenin İlçe kademesindeki birimidir.
HİZMET ALANIMIZ:
1 - 5442 sayılı İl İdaresi Kanunun İlçe Kaymakamının görev ve yetkileri arasında sayılan maddelere ilişkin işlemlere ait yazışmalar.(Daire ve Köy denetimleri)
2 - Vatandaşlarca Kaymakamlık makamına verilecek her türlü dilekçe ve posta ile gelen tüm evrakların havalesi ve ilgili kurumlara ulaştırılması.
3 - 4483 sayılı Memurlar ve Diğer Kamu Görevlilerinin yargılanmasına ilişkin işlemler.
4 - 3091 sayılı Taşınmaz Mal Zilyetliğine Yapılan Tecavüzlerin Önlenmesi Hakkındaki müracaatlara dair işlemler.
5 - Derneklere ait tüm iş ve işlemler.
6 - Mahalli İdareler, Özel Kalem, Planlama, Afet ve Acil Durum, İlçe İdare Kurulu, İlçe İnsan Hakları Kurulu, Tüketici Sorunları Hakem Heyeti ve Basın bürolarının tüm sekretarya ve ilgili işlemlerin yürütülmesi.
7 - İlçe Kaymakamı tarafından verilecek kurumla ilgili diğer işler.
Kaymakamlığımız Yazı İşleri Müdürlüğü Kadrosunda, 1 Müdür ,  1 Şef, , 1 Bilgisayar İşletmeni, 1 İdari Destek Görevlisi(Geçici Görevli) olup;  1 Hizmetli ve 1 Şoför kadrosu boştur.
İLETİŞİM BİLGİLERİ
Telefon          :   0 (322)  591 21 05 
Fax                 : 0 (322)   591 21 05
Adres             : Mansurlu Mah. İnönü Cad. Hükümet Konağı Kat:2 Aladağ/ ADANA
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Adana Valiliği
Mansurlu Mah. İnönü Cad.Hükümet Konağı Kat:2 Aladağ/ADANA
0 (322) 591 20 07-21 05