• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Adana

Valilikler

T.C. ALADAĞ KAYMAKAMLIĞI
T.C. ALADAĞ KAYMAKAMLIĞI
T.C. ALADAĞ KAYMAKAMLIĞI
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe
  • ALADAĞ
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Etik Komisyonu
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
3
Şubat2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
  • ALADAĞ
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Orman İşletme Şefliği
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
      • İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
      • Devlet Hastanesi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Etik Komisyonu
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
 

İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü

26.06.2019

ALADAĞ KAYMAKAMLIĞI HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

SIRA

NO

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)

 

1

 

Taşınmaz Mal Zilyetliğine Yapılan Tecavüzlerin Vali ve Kaymakamlıklarca Önlenmesi Yolları    

-Matbu Dilekçe,

-Kira kontratı,

-Tapu Belgesi.  

-Başvuran Vekil ise vekaleti.

15 GÜN

2

634 sayılı Kat Mülkiyeti Kanununa 2814 sayılı Kanunla eklenen Ek-2 madde gereğince; Görevleri nedeniyle tahsis edilen ortak kullanım alanından (Dışarıdan atanan Yönetici, Apartman Görevlisi, Bekçi) Tahliye işlemi 

Dilekçe ekine aşağıda belirtilen belgeler eklenir:

1-Başvuruda bulunan Yönetici ise Yönetici olduğuna dair karar örneği, kat maliki ise tapu kayıt örneği,

2-Tahliyesi istenilen kimsenin işine son verildiğine yöneticiye/ yönetim kuruluna yetki verildiğine dair kat malikleri kurulu kararı,

3-İş akdinin sona ermesine bağlı olarak görevi nedeniyle tahsis olunan dairenin boşaltılmasına dair ilgiliye gönderilen ihtarname,

4-Kat maliklerinin tespiti için ilgili Tapu Müdürlüğünden alınacak kat malikleri listesinin aslı,

5- SGK prim makbuzu, maaş ödeme belgesi (kapıcıya), 

7 GÜN

(İhtarname alındıktan sonra 15 gün içerisinde boşaltılmazsa)

3

Lokal (içkisiz/içkili) İzin Belgesi düzenlenmesi

Dilekçe ekine aşağıda belirtilen belgeler eklenir:

1-Lokal açılması konusunda alınmış yönetim kurulu kararının örneği,

2-Lokal olarak açılacak yerin tapu senedi örneği, kiralık ise kira kontratının örneği,

3- Ana gayrimenkulün tapu kayıtlarında mesken olarak görünen yerler için kat maliklerinin oy birliği ile aldıkları kararın örneği, mesken ve işyerinin birlikte yer aldığı binalarda mesken sahiplerinin tamamının onayı

30 GÜN

4

Lokal Sorumlu Müdürü Bildirimi

1-Kaymakamlık Makamına yazılmış üst yazı,

2-Sorumlu müdür atandığına dair yönetim kurulu karar fotokopisi.

 

10 Dakika

5

Lokalin İptali

  1. Kaymakamlık Makamına yazılmış üst yazı,
  2. Lokalin iptaline dair alınmış yönetim kurulu karar fotokopisi,
  3. Lokal açma ve işletme belgesi.

10 Dakika

6

Tüketici Sorunları Başvurusu

1-Fatura,

2-Satış Fişi

3-Garanti Belgesi

6 AY + 6 AY

7

Ticari Amaçla İnternet Toplu Kullanım Sağlayıcı İzin Belgesi

Başvuru Belgeleri:

1- Matbu Dilekçe

2- İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatının aslı ya da Belediyeden onaylı bir örneği

3- Vergi Levhası – Oda kaydı

4- Ruhsat sahibinin / Sorumlu Müdürün nüfus cüzdan fotokopisi

5- Telekomünikasyon Kurumundan alınan sabit IP sözleşmesi

6- TİB onaylı filtre programı

7- Güvenlik kamerası takıldığına dair Emniyet tutanağı

15 GÜN

8

“Apostille” tasdik şerhi

İdari nitelikteki belgelerin tasdikinde İlçemiz sınırları içerisinde bulunan resmi ve özel okullar, Üniversiteler, İlçe Nüfus Müdürlüğü tarafından düzenlenen belgeler noter onaylı belgelerin imza tasdiki işlemi.(Tasdik edilecek belgenin BELGEYİ GETİRECEK KİŞİNİN T.C. Kimlik Numarası yer alan kimliği)

Belgeyi getiren kişi, yabancı ise pasaportu veya ikametgah tezkeresi.

Şirketler veya vize firmaları tarafından farklı kişilere ait belgeler getirilmesi halinde, şirketin antetli kağıdına düzenlenmiş ve kişilerin isimlerinin yer aldığı liste.

BAŞVURU ANINDA

9

İnsan Hakları İhlalleri Başvurusu

 

   Dilekçe.

15 GÜN

10

5434 sayılı Emekli Sandığı Kanunu ve 5510 sayılı SGK  gereğince (Muhtaçlık Kararı) 

1-Matbu Dilekçe, 

2-Mal Bildirim Formu (2 Adet),

3-Nüfus Cüzdanı Fotokopisi,

4-Öğrenci ise öğrenci olduğuna dair belge, çalışıyor ise bordro,

5-Sağlık Kurulu Raporu (%40 ve üzeri).

 

YAPILAN TAHKİKATİN BİTTİĞİ TARİHTEN İTİBAREN

11

4982 sayılı Bilgi Edinme Kanunu gereğince başvuru

Dilekçe

15 GÜN

12

3071 sayılı Dilekçe Kanunu gereğince başvuru

Dilekçe

30 GÜN

13

2860 sayılı Yardım Toplama Kanunu gereğince yetki belgesi düzenlenmesi

Başvuru belgeleri:
1- Dilekçe
2- Toplanacak yardım miktarını belirlemeye yarayacak keşif özeti, rapor, bilanço
3- Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
4- İkametgah belgeleri

2  AY

14

4483 Sayılı Memurlar ve Diğer Kamu Görevlilerinin Yargılanması Hakkındaki Karar

1- Savcılık Soruşturma İzin Talebi

2- Şikayet Dilekçesi

30+15 Gün

15

Adli Sicil Kaydı

İlgilinin Nüfus Cüzdanı ( Avukatlardan vekaletname ve baro kimlik kartı) 

BAŞVURU ANINDA

16

Yurtdışı Bakım Belgesi

Yurtdışı Bakım Belgesi Formu

BAŞVURU ANINDA

17

Kamu Görevlileri Etik Davranış İlkeleri

Dilekçe

15 Gün

18

Muhtar İzin Müracaatları

İmzalı, Mühürlü İzin Talep Dilekçesi

1 Saat

19

Yıpranmış, Kaybolmuş veya Çalınmış Mühür Müracaatları

1- Muhtarlık Mührünün yıprandığı, kaybolduğu veya çalındığını bildiren dilekçe  

2- Dekont ve eski Berat,

 

1 Ay

20

Gerçek vetüzel kişilerin

ihbar veşikâyetdilekçeleri

1. Dilekçe

30 Gün

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

 İlk Müracaat Yeri

İkinci Müracaat Yeri

İsim

:

Murat TÜRK

İsim

:

Berker ÇIRAK

Unvan

:

Yazı İşleri Müdür V.

Unvan

:

Kaymakam

Adres

:

Mansurlu Mah. İnönü Cad. Hükümet Konağı Kat:2 Aladağ/ADANA

Adres

:

Mansurlu Mah. İnönü Cad. Hükümet Konağı Kat:2 Aladağ/ADANA

Tel

:

(322) 591 21 05

Tel

:

(322) 591 20 07

Faks

:

(322) 591 21 05

Faks

:

(322) 591 21 05

e-posta

:

aladag@adana.gov.tr

e-posta

:

aladagkaymakamligi01@gmail.com

 

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Adana Valiliği
  • Kolluk Gözetim Komisyonu
Mansurlu Mah. İnönü Cad.Hükümet Konağı Kat:2 Aladağ/ADANA
0 (322) 591 20 07-21 05